pinterest twitter instagram

Follow Me on Pinterest

26 Mayıs 2012 Cumartesi

DİKTİKLERİM VE BUGÜNLERDE BEN....

Geçen yıl bu günlerde büyük ihtimalle finallere çalışıyor ve bir yandan da evlilik hazırlıkları yapıyordum.Aradan tam bir yıl geçmiş.Bakıyorum da aslında uzun bir zaman değil bir yıl...Ama hayatım ve yaşayışım tamamen değişti evlilikle beraber.Evlilik demek sorumluluk demek.Henüz çocuk sahibi değilim ama yine de plansız programsız bir hayat yaşayamıyorum.Yemek,temizlik,aileye  ve çevreye karşı sorumluluklar derken zaman su gibi akıp geçiyor.Hele bir de hafta içi bonus olaylar çıktı mı o hafta telefonlarıma bile bakamıyorum.Belki de çoğu arkadaşım ihmal ettiğimi düşünerek kızıyor bile olabilir ama günlerdir bloğa bile bakamadım ancak instagramdan bir şeyler paylaşabiliyorum.Mesela aylar önce diktiğim iki parçanın overlok işini erteledikçe erteledim.Aaa, bir bakıyorum aylar olmuş dikilenler poşette öylece bekliyor.Hani yavaş hareket etsem tamam diyebilirim yetişemiyorum diye,ama çok hızlı hareket edebildiğim ve çocuğum olmamasına rağmen bu ne yetişememezlik Allah'ım !!!



Bu arada geçmiş Regaip Kandiliniz mübarek olsun.Ee ben de ne yaptım,kandil günü kandil simidi yapılır diye kandile özel kandil simidi yaptım.










Bu kutunun ne olduğuna gelince :) Bu kutu çatal bıçak takımının malum sandıklarından :) Gecenin bir yarısı bu fikir aklıma geldi ve artık o bir takı sandığı :))




Bu fikri de daha önce instagramda paylaşmıştım ama görmeyenler için bir daha paylaşıyorum:) Bu sepette her gün çanta değiştiren ve onu oraya bunu şuraya taşımaktan bıkmış  biri olarak toptan çanta içi malzemeleri bu sepete koyuyorum ve burdan taksim ediyorum :)


Bu tunikte tuhaf olan ise ön parçasının eşarp olması :))

Renkler olduğundan daha farklı çıktı düzeltemedim :(





Bir garip huyum var ki okuduğum kitapları tekrar tekrar okurum:) Eski bir kitap ama bugün tekrar başladım okumaya...Seviyorum!!
Dün yarım buçuk kalan dikiş işlerimi hallettim birinin kolunu takmam gerekiyor birinin yakasını kıvırmam gerekiyor örneğin böyle basit ama el oyalayıcı işler.Çok şükür dün bunları bitirdim ve yeni kararlar aldım elimdeki işi bitirmeden yeni kumaş almamak gibi mesela.Çünkü yeni bir kumaş demek hemen bunu ne yapmalıyım soruları ve dikip hemen üzerimde görme isteğim yüzünden elimdeki işi de bitiremiyorum.Dimyat'a pirince giderken evdeki bulgurdan olmak gibi :) 

8 yorum:

  1. peplum bluzunuzu çok beğendim benimde kumaşım yetmediği için yarım kalan bir işim var onu böyle değerlendirebilirim. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) nedense fotolarda bi garip görünüyo hepsi :)) iyi sergileyemedim galiba hemen bi manken almam gerek :)

      Sil
  2. Blogunu çok beğendim canım, tesadüfen buldum bişey ararken, hatta aradığım şeyi unuttum bayadır senin yazılarını okuyodum:) daha çiçeği burnunda bloggermışsın, inşallah yüzlerce, binlerce takipçinin olduğu günler de gelir:)şimdilik 20. olarak ben takipteyim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bugün biraz keyfim yoktu inan bu yorumun ağrı kesici etkisi yaptı üzerimde çok çok teşekkür ediyorum ya o kadar mutlu oldum ki :)kocamann öperim

      Sil
  3. kandıl sımıdı cok guzele benzıyor elleırnıze saglık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) güzel yorumun için de ayrıca teşekkür ederim :)

      Sil
  4. bloğun çok güzel arkadaşım.ürettiklerinde çok güzeller.bu vakitlerinin kıymetini bil.bebişler olunca o günleri çoook arıyosun.kabndil simitleri süper görünüyor.

    YanıtlaSil

Hadi bakalım yorumlarınızı çok merak ediyorum.şimdiden teşekkür ederim :)