pinterest twitter instagram

Follow Me on Pinterest

12 Mayıs 2012 Cumartesi

GELİNLİĞİM ,EL YAPIMI BRİDE TSHİRT,TÜYLÜ SEPETİM VE LAVANTA KESELERİM ....ÖZEL SİPARİŞ ALINIR....


Arkada kendi göstermeye çalışan lacivert-sarı ayrıntı mezuniyet cübbemdir.Araya girip fotoğrafda çıkma çabasına hayran kaldım :)












Çekimler biraz amatör kabul ediyorum :)) Kusura bakmıyoruz değil mi??





Biraz önce yayınlandığım postumda düğün hazırlıklarıyla ilgili ayrıntılar paylaşmıştım.Şimdi ise bizzat kendi düğünüm için ellerimle yaptığım Bride t-shirt ve lavanta keselerimi huzurlarınıza sunuyorum.Çok zevkle yaptım ikisinide.Bekarlığa veda gecelerinde böyle bride t-shirtler çok kullanılıyor ve bridal shower dedikleri gelinin arkadaşları için hazırladığı lavanta keseleri,yelpazeler,duş jelleri,duvaklar gibi bir sürü hediyeleri veriyor.Bir nev'i hediye yağmuru gibi :)Lavanta kesesi,tüylü sepet,bridal t-shirt ve diğer bridal shower ürünleri için sipariş alıyorum.Sipariş için dilsheendlshn@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.Her türlü sorularınız için elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım :)) Bu arada gelinliğimi İzmir'de bir moda evinde diktirdim...

2 yorum:

  1. canımcımm güzel yorumların için çok teşekkürler
    sevgiler .öperim=)

    YanıtlaSil
  2. ne demek canım bütün övgüleri hakediyorsun:))

    YanıtlaSil

Hadi bakalım yorumlarınızı çok merak ediyorum.şimdiden teşekkür ederim :)