pinterest twitter instagram

Follow Me on Pinterest

4 Haziran 2012 Pazartesi

GLADE ODA PARFÜMÜ YAPIYORUZZZZ....

Koku hastalığım sonunda bunu da bana yaptırdı ... Her şeye her daim sürekli koku sıkıyorum.Hani herkesin şu abuk fobileri var ya, bende de var tabii ki :) Hiç eksik kalmam.Kötü kokma ya da burnuma evimden giysilerimden saçımdan vs.. kötü koku gelmesine dayanamam heralde.Yüksek çözünürlükte hatta full HD kalitede titiz bir ev hanımı olmak şöyle dursun giyim odamın bi kaç saatte bir kokmasını sağlamak da cabası :)
Şu Yumoş'un meşhur spreyini bilirsiniz :) Denendi ve kalıcı olmadığına karar verildi.Artık diğer markaları burda saymıyorum bile :)
 Eveet şimdi huzurlarınızda kendin yap oda spreyi :) İhtiyacınız olan tek şey karbonat,sprey şişesi ve vernel ya da muadili yumuşatıcılar :)Bu fikri bu sitede görüp hemen denedim ve sonuç mükemmel.Kötü kokular gitsin yerine misk amber kokuları gelsin :) Bu arada ütü suyu olarak kullanmanızı tavsiye etmem.Çünkü ütünüzün buhar olayını dengesizleştirio ve sonuçta misk amber kokusu yerine bozulmuş süt gibi kokuo :) Ütü yaptıktan sonra kıyafetlerinize,döşemelerinizde güvenle kullanabilirsiniz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi bakalım yorumlarınızı çok merak ediyorum.şimdiden teşekkür ederim :)