pinterest twitter instagram

Follow Me on Pinterest

1 Haziran 2012 Cuma

İNSTAGRAM GÜNLÜĞÜ...

Henüz 14 takipçim olmasına rağmen yılmadan İnstagram'dayım.Biliyorum ki günden güne artış olacak.Siz de beni İnstagram'da bulabilirsiniz....


Dün akşam yemeğini Güneyliler'de yedik.Lezzetler ortalamanın biraz üstünde ya da benim beklentim fazlaydı bilemiyorum.Ama jestleri güzeldi :) Kahvemi çiçekler eşliğinde sundular eee kadın milleti çiçek görünce hemen ağzı açık kalıyor ya o durum bildiğiniz .))




Sıralama biraz yanlış oldu sanırsam :) Bu da dün akşamdan bi ayrıntı soğan yahnisi bu da fena sayılmazdı.



Sevgiyle bakışmak bu olsa gerek :))




Eeee henüz yazı göremesek de hiç değilse mevsim meyvelerinin hakkını vermeliyiz bence...




Hava yine kasvetli fakat biz yollardayız .)) Gezmekten kim usanırrr tadına doyum olmaz ....


Bu da eşimin titizlikle :) hazırladığı künefe show ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi bakalım yorumlarınızı çok merak ediyorum.şimdiden teşekkür ederim :)