pinterest twitter instagram

Follow Me on Pinterest

16 Haziran 2012 Cumartesi

KENDİMİZ ETTİK KENDİMİZ BULDUK...

Günlerdir bloğa giremedim belli sebeplerden ötürü...Eeee hal böyle olunca baya şeyler birikti ama oturunca uçuveriyor insanın aklından.Tabi bir de bu sıcak hava sahasında 2 gr beynimiz vardı o da eriyecek diye şüpheliyim.Psikolojim bozulduğunda,sinirli olduğumda ilk aklıma gelen şey saçlarıma kıymak oluyor bu sefer de bir sinir anında gittiiiim ve saçlarımı eşimin saçlarından bile daha kısa olarak kestirdim ve hafifledim.Evet anında pişman oldum mu oldum galiba ama hem rahatladım hem hafifledim.Bir de havaların aşırı sıcağı ve nemi herkesi tahammülsüz bırakmış durumda.Bu günlerde bol bol ayran içmenizi tavsiye ederim canım okurlarım.Başa çıkmanın başka yolu yok....Ayrıca  bugün Miraç kandili...Bu gece ile ilgili bir şeyler yazmadan geçemedim geçmek istemedim.Hem biraz bilgi hem bir kutlama olsun istedim.
Miraç kandili nedir?Miraç gecesi nasıl geçirilmelidir?diye soracak olursanız: Miraç gecesi,Allah'ın Resulu(s.a.v) Recep ayının 27. gecesi Cebrail (a.s)'ın Efendimiz'i Burak adında bir ata bindirerek yedi kat semaya yükseltmesi demektir.Bu gece müslümanlar için Kadir gecesi'nden sonra en anlamlı gecedir.Çünkü bu gece "5 vakit namaz" farz kılındı.Bu gece dünya namaz ile şereflendirildi.Yani secdede iken Yaradana en yakın olduğumuz yer,manevi yükseliş ve teslim şekli....Bu yüzden namaz müminin miracıdır.Bu geceyi en güzel şekilde ihya etmeniz dileğiyle...Dualarınızda bizleri de unutmayın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi bakalım yorumlarınızı çok merak ediyorum.şimdiden teşekkür ederim :)