pinterest twitter instagram

Follow Me on Pinterest

21 Haziran 2012 Perşembe

KUZEY-GÜNEY SEZON FİNALİ

Şimdi dün aşk-ı memnu'yu ele almışken oldu mu bu final be Kuzey ya? O oyunculuk ne öyle ya,babanda mı aktördü,dedende mi aktördü?Dün gece Kuzey Güney yürekleri dağlayan bir sezon finaliyle ekranlara geldi.Özellikle dizinin son 15 dakikası bir harikaydı.Adam kendini Kuzey rolüne öyle bir kaptırmış ki setten sonra gerçek hayatına nasıl adapte olabiliyor hayret doğrusu?Dün de dizide kardeşinden çok sevdiği kardosu Ali'yi geberesice Ferhat vurdu.Ya ne istiyorsun çocuktan bela mısın nesin be adam.Kuzey'in Ali'nin vurulduğu sırada gösterdiği tepki harikaydı.Ya onu geçtim ruhsuz,paragöz Güney bile duygulandı o kazulet Zeynep mal mal baktı ya ona şaştım.Ya sen bayaaansın,acıcık ruhlu ol,duygusal ol,ağla zırla bir şey yap be kadın.Gelecek sezonda Kuzey'in bu kızı olduğu yerde bırakmasını temenni ediyorum.

Bu fotoğrafı da yılın en iyi dizi sahnesi seçiyorum.

2 yorum:

  1. evet doğru söylüyorsun bende dün seyrettim şaşırdım kız hiç tepki veremedi.bugün arkadaşımla konuştuk.Kıvanç tatlıtuğ rolünü harika oynuyor bir oyunu bu sahneyi ancak bu kadar sahici yapabilirdi

    YanıtlaSil
  2. Ali öleceğine o kız öleydi ya :)

    YanıtlaSil

Hadi bakalım yorumlarınızı çok merak ediyorum.şimdiden teşekkür ederim :)