pinterest twitter instagram

Follow Me on Pinterest

20 Temmuz 2012 Cuma

BENİ NASIL ARARSINIZ :)

Şimdi uzun zamandır girmeyince aramalar artmış bir dolu olmuş...Beni güldürmeyi,güldürürken düşündürmeyi beklemiş adeta :))
İlk olarak,kahkaha eşiğimi en hızlı geçen anahtar kelimeyi sunuyorum huzurlarınıza : 


Kıvanç tatlıtuğ kuzey güney ağla : Kıvanç kuzey güneye ağlar mı bilmem ama sen ağllaaaaa yürekli çocuk,seni ağlatanlara :)) ağla ağlaaa açılacaksın biliyorum ben :))

2. bombam şöyle :

Peynir yemeyi seviyorum : eeee, daha ne istiyosun.Boşver şu ne der bu ne der...Peynir sağlıktır be güzelim devam et sen...

esra erol fotoşopmu : Yok artık...Ne alaka anacım..Teknoloji o kadar gelişkin değil biliyorsun değil mi?

belim inceldi : O zaman tebrik ediyorum seni.Zoru başardın helal olsun...Bugün tüm postları sana adıyorum...

Ev tadilatı ne kadar olur : Şimdi bu para mevzularına girmeyelim burda...evinizneisterse.com yaz ara bizi feys tu feys konuşalım :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi bakalım yorumlarınızı çok merak ediyorum.şimdiden teşekkür ederim :)