pinterest twitter instagram

Follow Me on Pinterest

24 Temmuz 2012 Salı

EŞİNİZLE ÇOCUKLUK FOTOĞRAFINIZ VAR MI? BENİM VAR :)


Ben gözlüğümü dikkatle incelerken kader ağlarını örüyormuş meğer.... :))
 Bu da eşimin sezercik fotoğrafı :)) Ele güne karşı ne kadar yakışıklı bir beyle evlenmişim görüyor musunuz :) Şu tatlılığa bakın :))
 Bana yandan yandan bakan kişi ise şu anda kaynım oluyor :) Onların evindeyim ve yaralanmışım :)
Bu da eşimin babasının kucağında ki fotoğrafım :)) Bu fotoğraf gelinler her zaman kayınpederlerini çok sever tezini destekler nitelikte :)



Eşimle 4 sene nişanlılık ve 1 yıldır evlilik olarak totalde 5 yıldır birlikteyiz.5 yıldır alışamadığım bir durum var ki o da yıllar önce beraber oyun oynadığımız akrabamızın oğluyla evlenmiş olmam.Eşim de en az benim kadar şaşırıyor biliyorum.Bazen aklımıza gelince ne tuhaf! diyoruz.Gerçi eşimle aramızda 5 yaş var. Yani ben annneeee mamaaaa diye bağırdığım zamanlarda o okullu bir delikanlı idi.Kafamda yarabantı elimde oyuncak bebekle gerçekten çok aşık olunasıymışım :) İnsanoğlu mucizesi çok tuhaf gerçekten yani eski fotoğraflarımıza bakınca şoktan şoka giriyorum :)

1 yorum:

Hadi bakalım yorumlarınızı çok merak ediyorum.şimdiden teşekkür ederim :)