pinterest twitter instagram

Follow Me on Pinterest

30 Temmuz 2012 Pazartesi

RAMAZAN HALLERİ...

Ramazan Halleri deyince akla ilk gelen şey tabiiki SUSUZLUK !! Offf suu offf!! Sen ne kıymetli ne değerli şey mişin be gözüm ,ben senin kıymetini anlayamamışım.Ki demek oluyor ki Ramazan amacına ulaştı.Yediğim  ekmekten,içtiğim suya kadar değer bilme kıymet bilme halet-i ruhiyesindeyim.Eee bu aralar ne mi yaptım :

-Kepez'de Bedirhan Gökçe konserine gittik eşimle.Artık eşim sayesinde şiir dinlemeyi çok sever oldum.Evlilik adamı değiştirir vol.1 :))


-Susuzluğuma isyan ettim.Ezanın hiç okunmayacağını zanneden bir şişe suyu saniyeler içinde tükettim.


-Hayatımda ilk kez iftar çadırında orucumu açtım.Yüzlerce kişiyle aynı anda oruç açmak aynı anda,aynı duaya amin demek çok tuhaf bir duyguydu.Etkilendimmm.


-Yeni üretim profil çamaşır askılığım kırılınca kayınvalidemin eski şu demirden yapılma sağlam çamaşır askılığını aldım.Veee,altın sarısına boyadı eşim :)İlerleyen günlerde bununla alakalı bir post hazırlayacağım.


-Sabah ezanına kadar eşimle oturup Youtube'dan müzik videoları izledik :)


-Dün buzdolabımın buzluk çekmecesi kapanmayınca kısa süreli cinnet geçirdim.


-İnstagram'da takip edenler bilir :) Her anımı oradan paylaşıyorum.Dün de pizza yaptım.Her anını fotoğrafladım.


-Şimdi de sizlere geçen yıllara ait bir sofra paylaşıyorum:)
Acı çektirmekten zevk alıyorsam bu benim suçum mu? :) 
Bu fotoğraf tüm iftarı bekleyenlere gelsin :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi bakalım yorumlarınızı çok merak ediyorum.şimdiden teşekkür ederim :)