pinterest twitter instagram

Follow Me on Pinterest

24 Ağustos 2012 Cuma

İBRAHİM TATLISES 6.KEZ BABA OLUYORMUŞ....

İbo'nun vurulduğu günü dün gibi hatırlıyorum.Sabah okula gitmek için evden çıktım.İzmir Şirinyer'e indim.Arkadaşımla buluştuk.Melis'in bana ilk dediği şey İbo'nun elim haberi oldu.Bir aaaaa! çektim inanamazsınız.Yani İbrahim Tatlıses'in hayatımda bu kadar önemli şahsiyet olduğunu nerden bilebilirim.Hani insanlar ya ölünce ya gidince değerleri anlaşılırmış ya işte o misal.Sen bir üzül bir üzül...Bir dualar et ölmesin diye...Neyse Allah ömür verdi adam sağlığına kavuştu.Aylarca gündemimizden hiç eksik olmadı.Almanya'ya gitti.Derya Hanım başından eksik olmadı derken adam pat diye Ayşegül Yıldız'la evlendi mi?Neyse biz aylarca da buna şaşırdık falan derken şimdi ki İbrahim Tatlıses bombası eşinin hamile olması.Bir de kadın nazardan korkuyormuşmuş da ondan demiyormuş falan yazıyor.Şoklardayım a dostlar...Yani İbo'ya atılan kurşunlardan birinin yarısı bana gelse çoktan mefta olmuştum ne yalan diyeyim.Yaşama sevinci,hayata tutunma diye ben buna derim vallahi...Gör bak okuyucum,yıllarca mağarada doğduğunu,Urfa'da Oxford olmadığını,tarzanca ingilizcesini,kameraya doğru salladığı parmakları,aleni ettiği tehditleri ve topuklarda bıraktığı hatıralardan sonra keleş kurşunu yiyip ölmeyen,ölmeyi bırak bir de yeniden baba olmaya hazırlanan  bu şahsiyet ülkemizin yıllar geçse de unutulmayacak bir ismi olacak.Uzun yıllar sonra torunlara bu ülkede bir İbrahim Tatlıses vardı diye roman tadında hayatını anlatırız belki...

Ey İbrahim Tatlıses mağarada doğdun belki ama hepimizden çok daha medenisin(!) zira eski eşi Perihan Savaş hamile karısının en büyük destekçisiymiş.Medeniyete gel vatandaş :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi bakalım yorumlarınızı çok merak ediyorum.şimdiden teşekkür ederim :)