pinterest twitter instagram

Follow Me on Pinterest

23 Ağustos 2012 Perşembe

MORALİMİZ BOZUK....

Blogumu siyasi konulara karıştırmaktan hoşlanmıyorum ama bu ülkece hepimizi ilgilendiren bir konu olduğu için yazmak istedim.Mübarek bayramımızı kana bulayan ve hepimizi demoralize eden PKK terör örgütünü lanetliyorum.Türk milleti için mukaddes günlerde bile rahat vermediler ve onlarca eve yeniden ateş düştü.Bunun hesabı elbet verilecek...
Ağlayan annelerin,eşlerin ve çocukların ettiği beddualar,ahlar elbette tutacak.Ve hepimiz işte o günü iple çekiyoruz....Her gün ardı arkası kesilmeyen bu haberlerden dolayı moralim çok bozuk sevgili okurlarım.Bu yüzden bloguma değil eğlenceli bir şeyler yazmak,açmak bile içimden gelmiyor.Millet olarak bu durumda olduğumuzu biliyorum ve beni anlayışla karşılayacağınıza inanıyorum...
Görüşmek dileğiyle......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi bakalım yorumlarınızı çok merak ediyorum.şimdiden teşekkür ederim :)