pinterest twitter instagram

Follow Me on Pinterest

17 Ağustos 2012 Cuma

NELER YAPIYORUM ?

Ramazan ayının bu son günlerinde bayrama yaklaşmanın mutluluğu ile birlikte bu bereket ayının bitmesinin hüznü var içimde...Ne kadar zor olsa da bu sıcaklarda ibadet etmek yine de mistik bir havası ve huzur dolu olduğu için çok seviyorum bu ayı ben.

Bu ayın bir hail var ki o da kilo vermemiz :)Bu sıcaklarda sıvı tüketmekten yemek yiyemiyor insan...Bu arada instagramdan takip edenler bilir(Dilsheen Dlshn adıyla instagramdayım)bu fotoları orada paylaştım...

Ailecek iftar yapmak için dışarı çıktık.Kot gömlekle uzun etekleri kombinlemek çok hoşuma gidiyor.Bu arada:
 kot gömlek: T-Box
 etek : Batik
 Çanta: Mango
 Ayakkabı: Converse
 Şal: ipekevi
 Saat: Lacoste





Sonra kimselere kısmet olmayan bu minnoşla oynadık:)Allah nazarlardan saklasın kendisi yiğenim olur :)Kendisi süper hareketli olduğu için uçuyor gibi çıkıyor fotoğraflarda....

Sonra hep birlikte yemeğe gittik...Antalya'da olanlar Urfa Sofrası'nı bilir...
Geçen seneye nazaran lezzette ve hizmette bozulmalar meydana gelmiş olsa da keyifli bir akşamdı.Özellikle tulum peynirlerine bayılıyorum :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi bakalım yorumlarınızı çok merak ediyorum.şimdiden teşekkür ederim :)