pinterest twitter instagram

Follow Me on Pinterest

11 Eylül 2012 Salı

DİKKAT DİKKAT!!!TELEFONDAN BİLDİRİYORUM

Eee sevgili okuyucum neredeyse 12 gündür yokum öldüm mü kaldIm mI bir merak eder insan yalan mI?Hadi siz sormadan ben diyeyim bilgisayarIm sizlere ömür bu uzatmalar ona sebep.... Şu an eşimin telefonundan zor bela yazIyorum buralarI boş bIrakmamak gerek..Bu arada amcaoğlunun düğünü için bi Isparta yaptIm geldim şimdi ise Türkiye-Estonya maçInI izliyoruz...Vintage günlük tadInda berbat bir post oldu farkIndayIm :))  Eşim az dahs uzatIrsam internet ücretini alacakmIş aboooowwww çIkIyorum a dostlar :) Bu arada instagram ve twitter da bol bol paylaşIm yapIyorum beklerim:))
username:DilsheenDlshn
Hadi kalIn sağlIcakla.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi bakalım yorumlarınızı çok merak ediyorum.şimdiden teşekkür ederim :)