pinterest twitter instagram

Follow Me on Pinterest

30 Kasım 2012 Cuma

ELAZIĞ GÜNLÜĞÜ VOL.2

 
Öncelikle siz takipçilerime kırgınım bunu demeden geçemem.Neden mi? Yahu yazı yazıyoruz insan bir yorum yazar diğmiiii ama.Çok üsgünümmm bu yüzden:(

Geçiyorum bu sitem olaylarını ve hemen Elazığ günlerine devam ediyorum.Sıradaki durağımız Şefik Gül Kültür Evi...Gülsan Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Şefik Gül Harputta tarihi bir konağı restore etmiş.İçeri adım atar atmaz Harput kokusunu ve dokusunu iliklerinize kadar hissediyorsunuz.En ince ayrıntılara kadar düşünülmüş muazzam bir konak.Emeği geçen herkese helal olsun.Tarihi dokuyu buram buram hissettim.Eğer Elazığ'a yolunuz düşerse mutlaka ama mutlaka uğramanız gereken bir mekan burası.Şimdi fotoğraflarla daha iyi anlatacağımı umuyorum:


Şimdi mutfak ve banyolarımızdan foşur foşur akan suyun kıymetini bu su değirmenini görünce anladım.Ama güzelliğine ve orjinalliğine bakar mısınız ?

Bu da bahçenin uzaktan görünümü...

"Peko" hamam demek...Burası konağın hamamı..
Tabelalar bile Elazığ şivesiyle yazılmış :)



Bu da konağın iç bahçeden görünümü...Pencerenin önündeki ferforjenin orjinalliğine bakın hele :)
Bu da ön bahçedeki çeşme...

Bu kapı giriş kapısı...Gerçekten çok orjinal bu yüzden yakından çektim işlemeler daha net görünsün diye :))
 
Bu da yine ön bahçeye konulmuş fırın,ocak...Kurutulmuş biberlere ve salçaya dikkat ...
 
 
Y
 
 
 
 
 
Y
 Bahçenin içinde asmardak yapılmış içinde sedirler ve tabureler var.Bu çardak arka bahçede...O kadar rahat ve güzel ki...
 
 
 Buda savaş yılarından kalan bir tekerlek...
Şİmdilik sadece bahçe fotoğraflarını paylaşıyorum devamı çok yakında :)

5 yorum:

  1. Fotoğraflarla olmuyor. Alcan bizide götürcen gezdircen oraları dimi ama.

    Ocağa bayıldım ama. kışın onun başı ne güzel olur.

    Kal sağlıcakla.

    YanıtlaSil
  2. ben geldim nasılsın gülüm gel sen abalna hemen sana döner.
    gezi harika ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiyim ablacım tamam gelicem telefondan giriyorum şu an. Hep yaz ama :)) çok öpüyorum :)

      Sil
  3. merhaba... uzaklarda Elazığ hasreti yaşayan biri olarak post'a rastladım mutlu oldum.. hemşeri olmamızda ayrı tesadüf.. ellerine sağlık ..

    YanıtlaSil
  4. çok sağol hep beklerim hemşehrim :)))

    YanıtlaSil

Hadi bakalım yorumlarınızı çok merak ediyorum.şimdiden teşekkür ederim :)